Πολιτικές Ξενοδοχείου

Πολιτική χρέωσης

Παρακαλούμε να τακτοποιείτε την πληρωμή σας εντός δυο (2) εργάσιμων ημερών από την πραγματοποίηση της κράτησης και σε περίπτωση τραπεζικής κατάθεσης/μεταφοράς να μας στείλετε ένα αντίγραφο με email. Εάν δεν λάβουμε αποδεικτικό πληρωμής ηλεκτρονικής ή άλλης, μέσα σε δυο (2) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία της κράτησης, η κράτηση θα ακυρώνεται αυτόματα.

Πολιτική ακυρώσεων

Πολιτική αλλαγής / ακύρωσης (μόνο για ευέλικτες τιμές):
• Οι προκαταβολές για κρατήσεις που ακυρώνονται έως και 21 ημέρες πριν την άφιξη, επιστρέφονται κανονικά (το ποσό της προκαταβολής μείον ταχυδρομικά έξοδα τράπεζας, ή online πύλης επεξεργασίας πληρωμών, εάν υφίστανται).
• Σε περίπτωση ακύρωσης μιας κράτησης εντός της περιόδου 21 ημερών πριν από την άφιξη σας, θα χρεωθείτε το 50% του συνολικού ποσού της κράτησης.
• Σε περίπτωση μη εμφάνισης θα χρεώνεται ολο το ποσο της κρατησης και η κράτηση θα ακυρώνεται.
• Σε περίπτωση αλλαγής/μείωσης αριθμού διανυκτερεύσεων ή πρόωρης αναχώρησης του εκάστοτε πελάτη πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία, έχουμε το δικαίωμα βάση του άρθρου 8 του Ν 1652/30-10-86 ΦΕΚ 167 Α να κρατήσουμε έως και το 50% του ποσού της κράτησης της υπολειπόμενης διαμονής.
Αποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί τεχνικά cookies για να ορίσει τις προτιμήσεις απορρήτου σας και cookies τρίτων για λόγους στατιστικής ή marketing.
Με τη χρήση του ιστότοπου, αποδέχεστε την πολιτική μας για την Προστασία προσωπικών δεδομένων.

  |     |